torsdag 13 november 2008

Utmanad!

Jag är Utmanad!
Utmanad av Emma
De regler som gäller är :
- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
-Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. -Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Sju saker om mig:

1. Jag är trött, nästan hela tiden sedan jag började jobba.

2. Jag har inte läst en bok sedan Dante föddes.

3. Jag älskar barn och Vill gärna ha 5 stycken, men Jens tycker att det räcker nu.

4. Jag längtar redan till sommaren.

5. Jag har inte klippt mitt hår sedan Dante låg i magen. (det syns också)

6. Jag har ångest för att Jens vill att vi ska flytta till Göteborg och det vill jag också ibland fast ändå inte.

7. Jag har inte sju bloggande vänner att utmana.

Jag utmanar:
Malin
Sandra

Inga kommentarer: