tisdag 25 november 2008

Inte på topp

Två dagar har gått av denna vecka och jag känner mig inte på topp. Igår morse gick en av mina arbetskamrater hem för att hon hade magsjuka och efter det tycker jag att jag känner mig lite risig. Jag antar att det är psykiskt och att jag känner efter hela tiden men ja helt 100 känner jag mig inte. Jag känner mig inte direkt magsjuk heller utan mer bakfull dag nr2 (ni som brukar vara bakfull mer än en dag vet vad jag menar). Nu är jag ju inte bakfull det är jag säker på eftersom jag inte druckit någon alkohol de senaste snart 2 åren ( !!).
Dante har kommit på att det är skit roligt att bara skiiiika rakt ut typ hela tiden utan någon som helst anledning. Bara ett skriiiiik inte någon gråt eller så bara för att han kan tror jag. Det är inte så jätte roligt att lyssna på kan jag tala om.

I lördag hade jag och William väldigt trevligt iaf vi var först och såg på Madagskar 2 och sedan gick vi och fikade för att att sedan göra ett besök på drakverkstan. Där fick William måla på väggarna och hjälpa till att måla en sådan stor drake som står ute på stadens gator och torg på sommrarna. En härlig mamma son dag hade vi.

1 kommentar:

MissMagicGirl sa...

Jag måste också se Madagaskar. Gillade ettan.