måndag 10 november 2008

Måndag

Det känns som om jag inte har något att skriva om längre och att bara skriva för att skriva känns inte alls lika kul som jag tyckte förr. Och att sitta och stapla upp vad jag gjort idag känns bara trist och menlöst. Det kanske hade varit rätt okej om jag hade hittat på något riktigt skoj men det har vi ju inte med typ inga pengar kvar den här månaden så är det svårt att hitta på skojsiga grejer. om jag hade pengar dabbi dabbi do och dabba dej =) ha ha.. Nej det finns säkert skit roliga grejer att göra som inte kostar en massa slantar det är bara så att jag inte vet vad det är för grejer.
Förslag mottages gärna =)
Veckorna rullar på och snart är det jul och då kommer tomten och då blir det kul.. =)
Sill i dill sill i dill med potatis till.. ( jag är inte knäpp utan det är någon gamal dagis dänga som jag flög i mig)

Well well nu ska jag gå och byta blöja på barnet känner jag då en vidrig doft börjar sprida sig i rummet...

Inga kommentarer: