fredag 28 november 2008

Julkappar..

Idag jobbade jag bara till 15:15 det gör jag iof varje fredag så det är inte något konstigt alls men det är väldigt skönt att få gå hem i tid när det är dags för helg. Hemma väntade syster yster tillsammans med mina killar. Jens var och är fortfarande hos en kompis och hjälper dem att flytta de har köpt ett hus här i krokarna. Jag tänkte att då skulle jag passa på att åka till birsta och shoppa lite julklappar men när vi är halvvägs ut genom dörren så ringer telefonen det är en kompis till William som undrar om William kan följa med och bada. Så då ändrades planerna. William fick springa in igen och packa sin väska och slänga i sig lite spagetti och köttfärssås som var kvar sen igår samt tömma sin spargris på 10:or då jag inte hade några lösa pengar hemma. När William väl var på badet så åkte jag och Dante till birsta och köpte lite julklappar. Så nu har vi köpt till Noel, Dante och Jacob och lite till William.

Inga kommentarer: