onsdag 19 november 2008

Snott en lista i brist på annat.. =)

Jag snodde denna liosta av Alex eftersom jag tyckte det var dax att skriva något men det har inte hänt något speciellt och ja huvudet är lite tomt så då är ju en lista bra..

Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Nej
Brukar du sjunga i duschen? Nej men i bilen
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?Fotboll, friidrott
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
Vad är viktigast för dig? Min Familj
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Köpa en till bil och renovera vårt hus.
Vad är det bästa med julafton? Allt jag älskar julen. Ibland älskar jag kanske tanken på julen mer än hur det egentligen är.
Tänker du mycket på ditt utseende? Nej
Vad får dig att slappna av?
Tänker du ofta på sex? Nej
Är du skyldig någon pengar? jag tror inte det. men jag är nog skyldig någon någon lunch.
Är du mörkrädd? Mmm eller snarare spökrädd.
Vilken färg är snyggast? Grönt gillar ju jag. Och rött.. Förutom svart och vitt då =)
Tycker du matte är svårt? Ja skitsvårt..
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej Nej Nej
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? En ny bil kanske.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? kl 8
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Hmm tyvärr så är det väl familjen som får ta den smällen ibland.
Har du piercing? Öronen har haft i naveln och läppen förr.
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej aldrig
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Min Familj
Läser du ofta böcker? Tyvärr aldrig nu för tiden.
Vad föredrar du för sorts filmer? typiska tjejfilmer som jag kan snyfta till.
Vad slösar du mest pengar på? Jag har inte råd att slösa men det är väl barnkläder isf.
Vill du gifta dig? Japp och nästa sommar är det dags.
Vill du ha barn? Ja jag har ju två underbara och skulle gärna vilja ha fler.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? greys anatomy, desperate housewife,sjukhuset,ensam mamma söker .. Det blir en del tv tittande.
Vilka länder har du varit i? Sverige, Finland, danmark, grekland, turkiet, tyskland, Spanien, italien.
Vilka husdjur har du haft innan? Katt och hund.
Solar du ofta? Nej aldrig.Förutom när jag är ute i solen då.
Är du bra på att laga mat? Ja.
Var badar du helst? I medelhavet kanske..
Vad dricker du för alkohol? ingen de senaste 19 månaderna
Vad använder du för droger? kaffe? Räknas det.
Vilka djur är du mest rädd för? Just nu är det råttor jag har fobi för.
Vilka språk kan du? Svenska jag förstår Engelska bra men jag är inte så grym på att snacka det själv.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej.
Vilken kändis är hetast? hmm..
Gillar du att dansa? njae
Vad har du för klädstil? Ingen stil just nu är det mycket klänning och kjol som gäller.
Är du flygrädd? nej
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? BRA!
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Pecannöt kola
Tror du på ett liv efter döden? Ja
Vilket kaffe sörplar du helst?jag dricker 3 koppar martin kaffe med mjölk varje dag.
Vilket mobilmärke föredrar du? SonyEricsson.
Vill du gå ner i vikt? Ja och bli väl tränad. Kan någon fixa det till mig.
Vad har du för personlighet? Snäll,glad,förvirrad.
Har du varit deprimerad? Inte på riktigt. Men lite höstdepp har jag känt av iaf förr i tiden.
Tycker du om sushi? Jag har inte kommit mig för att smaka ännu.
Tror du på livslång kärlek? Ja
Vad äter du helst när du ser på film? Chips och smågodis
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? nej.
Har du tandläkarskräck? Nej
Har du någon gång haft självmordstankar? Nej
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Jag vill säga kväll men det stämmer inte längre. Men jag är inte någon morgon människa heller. Jag kliver upp tidigt därför att jag måste.
Vilken hårfärg har du naturellt? Brun
Är du beroende av något? Sällskap, jag hatar att vara ensam.
Hur ofta motionerar du?Typ aldrig. Måste bättra mig..

Inga kommentarer: