fredag 15 oktober 2010

En ledig skön dag..

Ja idag har jag varit ledig och slappat och gjort ingenting.
Jag vaknade 10 klev upp och la mig i ett bad och läste gamla tidningar.
Efter det blev det frukost och sen slapp framför datorn.
Inget vettigt alls..
Eller jag har tvättat två maskiner tvätt =) det är ju bra.
Och så har jag köpt ett litet bord från boom som vi ska ha vid våra fåtöljer vid öppna-spisen.
Det har vi tänkt köpa många gånger men glömt bort.

Mmm sen har det inte blivit så mycket mer gjort men det är väl så det ska vara när man har tagit ut en ledig dag för att man har för mycket i huvudet..
Jag känner mig utvilad och sugen på vin =)

Well dagens middag består av.
Blåmusslor kokt i vittvin grädde och schalottenlök och massor av koriander och till det pasta.
William är hos en kompis och äter där och Dante får skinksås till sin pasta.




Inga kommentarer: