tisdag 12 oktober 2010

lite tvångs blogg på kvällskvisten..

Ja varför sluta nu när man äntligen kommit igång igen.
Det vore ju dumt att avbryta en god vana.

Snabb genomgång av min dag.

Väckarklockan ringer 05:45 måste upp extra tidigt då vi skulle med tåget 06:40.
Snoozar 2 gånger och inser att jag börjar få bråttom. Är precis på väg att stiga upp då jag kommer på att tåget gick 07:40 inte 06:40 och somnar om.
Några timmar tåg och en yatzyvinst senare anländer vi till Östersund.
-Utbildning
-Möte
-En otroligt dålig lunch (sorry men det var inte bra)
-Lite surr med kollegorna.
-Botanistring bland alla våra smakriket och gårdsbutiken varor (måste ju välja ut vad vi ska visa upp på krögarträffen nästa vecka).

Hemma igen lagom till att natta barnen.

Dagens middag:
Veg sesamnuggets och ruccolasallad och en bit getost som blev över i helgen..
Mer avancerat än så blir det inte kl 20 på kvällen. Men jag var tvungen att äta något efter den slemmiga fisken jag fick till lunch.

Natti..



Inga kommentarer: