onsdag 13 oktober 2010

snurr

Ibland behöver man bara få det ur sig. Jag känner för att bara babbla, rabbla ur mig allt jag har i huvudet. För nu har det blivit stopp så mycket känslor så mycket konstigheter som jag inte är van att hantera så jag vet inte vart jag ska göra av det. Idag satt jag kvar på kontoret i mörkret och bara stirrade på skärmen.
Jag tror att det är stora höst förvirringen som slagit till. Förra hösten så så var jag sjukt förvirrad, en dag åkte jag till och med till jobbet med ytterdörren vidöppen. Ännu har jag inte gjort så mycket tokiga saker denna höst men huvudet är överfyllt så snart kommer väl galenskaperna.

Ja ja förutom detta så är allt toppen..
Idag har vi varit på öppet hus på Engelska skolan vilket var trevligt.
Jens skulle dock stanna och prata med någon vartannat steg vi tog, några gamla elever eller lärare eller någon annan kändis som man måste prata med i en kvart =)
Vilket är helt förståeligt hade det varit mitt gamla jobb så hade jag varit likadan.

Nej om man skulle sussa lite
då kan jag ju babbla och rabbla lite i sömnen. Bearbeta lite så kanske jag vaknar imorgon med en helt annan syn på saker och ting..

Dagens middag serverades kl 20:30 (dack bara min, Jens och barnen åt innan mötet) Nudelsoppa och vitlöksbröd.


Inga kommentarer: