söndag 24 oktober 2010

Helgen

Ja då var det snart slut på denna helgen också.
Men den har varit trevlig. En riktig familjehelg.

I lördags så packade vi ihop oss och Jacob och for till himlabadet där vi huserade halva dagen.
Jag tog en baddräkt denna gång sist hade jag ju bikini och i vattenrutschbanan så satt inte den så bra länge och vips så hade man flashat sig för någon stackars tonåring =)
Denna gång var mycket mer städad.

Middagen senare på kväll bestod av tacoburgare och nachos,

Idag har jag och barnen varit på södraberget och gått björnstigen. Väldigt trevligt och Dante som inte ens är fyllda 3 sprang enkelt igenom denna. Han slänger sig över stenar och hoppar från klippor balanserar på brädor och ja jag var ordentligt impad och lite rädd.
Efter det for vi vidar till folketspark och lekte i lekparken där. Efter typ en halvtimme hade jag dock fått nog och vi for vidare hem.

Middag idag: Ugnsbakad torsk med sås på vittvin schalottenlök och grädde och kokt potatis.
Fruktsallad efter det

Mer update än så blir det inte..


Inga kommentarer: