måndag 11 oktober 2010

Plättar á la ica

Apropå att jag är grym på att laga mat så kan jag ju kliva ner på jorden och erkänna att Dantes middag idag bestod av Icas plättar.
Färdiga packade i plastförpackning bara att slänga in i micron.
Japp så kan det gå iband.. Själv åt jag vårrullar (färdigköpta frysta daloonisar ) och Wokgrönsaker.
Ibland är man en gourmé utan dess like..
Jag sitter här och är kluven om jag ska försvara mitt mat val idag med någon slags bortförklaring om stress och andra faktorer som spelat in.
Men jag väljer att inte göra det.
Varför skulle jag behöva försvara mig alla andra skiter väll fullständigt i vad vi äter, bara de slipper äta det själva.

Nej nu ska jag återvända till tvätten som behöver vikas. Sen ska Dantes rum städas och Wille rum dammsugas.. Sen sängen för i morgon bär det av till Östersund igen..

Hej så länge..

3 dagar i sträck.. jag rockar =)

1 kommentar:

EmmaSlemma sa...

I´m in chock! Vet inte riktigt hur jag ska tackla detta otroliga bloggande nu... Blir lite mycket att smälta efter så här lång tid ;) Puss!