måndag 18 oktober 2010

Ibland måste det gå fort

Shit i morse var det stressigt. Vaknade kl 7:30 av att jag hörde Jens säga åt William att väcka sin mor som sovit på tok för länge. Kastade mig upp borstade tänderna, Tvättade ansiktet, hämtade kläder och blöja till Dante och väckte den lilla grisen som, liksom jag nyss gjort, låg och trynade gott i sängen. På med kläder på honom och på med kläder på mig och ut i bilen redo att åka 07:45 =) Ibland går det undan, tur pojken får frukost på dagis.

Jag skrev inget igår, kanske för att det var en händelselös dag. Jens bytte däck på bilen. Vi åke hem till mor och far och hämtade en stooor tjock tv som vi kan ha uppe i barnens tv-rum. Hmm sen slappade jag oh så slappade vi och så ja vi gjorde nog inte så mycket mer än det vardagliga tvättandet och vikandet.

Mat blev det iaf och igår bidde det hemgjord pizza.

Dagens middag består av
Viltmästarskavgrytich med potatis och sparris.

Inga kommentarer: