söndag 21 november 2010

All in

Jag är sjukt dålig på att lägga in bilder i min blogg, tror inte jag lagt in en enda i sommar faktiskt.
Jag satt och tittade igenom sommarens skörd av bilder och det är en hel del. Jag tänkte att jag skulle bjuda på en del av sommarens höjdpunkter.
De flesta av de här bilderna är tagna av allas vår fotograf Magnus. De flummigare fyllebilderna är det någon galning med kamera som tagit  =)


En härligt spontan kräftskiva fick jag för mig att dra ihop. Smaskig och otroligt trevligt hade vi =)
 


 








Vi drog till norrfällsviken en helg för att fira alla 30 åringar i gänget 
 

Sofie kysser en groda 

Som dock inte förvandlades till någon prins.

















Bad på kubenbadet
Takida skulle vi titta på.. Men vi lyssnade nog mest..




Älskade Emma på stranden i någon av vikarna på ön ..




Vad är roligare än att bada i regnet =)....

...Det skulle väl vara att bada i regn och pool samtidigt =)
Dante på himlabadet

Vackra Emma som 11 dagar senare gifte sig med sin Christoffer.




Möhippa =)
Möhippegänget..
William på sin skolavslutning
Dante roar sig med att plocka kottar medan William har skolavslutning i kyrkan.



Min älskade stora-syster på hennes lyckliga dag.

Grillning hemma hos oss


Och vin såklart...






Och så den största händelsen i sommar när våra älskade vänner Emma & Christoffer gifte sig.









Matilda fångade buketten så vem vet det är kanske hon som står brud nästa sommar =)

De bästemännen =)



 




Inga kommentarer: