måndag 1 november 2010

Klant Malin slår till igen..

Söndag härliga söndag..

William vaknar på sitt allra härligaste humör och sätter morgonstämningen för hela familjen. Grin och bråk grin och bråk..
Well well efter en tråkig morgon så packar vi ihop oss för att skjutsa Jens till tåget. Han ska till Riga på konferens. Efter det så åker vi och tvättar bilen och grejar lite innan det bär av hemåt för att laga lite middag. Hmm väl hemma inser jag att jag inte har några nycklar och inte har jag glömt någon altandörr öppen heller och inga fönster.. Väska, mobil, vagn, välling, blöjor ja allt är inne i huset.. Allt jag har med mig är det vi har på oss samt min plånbok som tur var. Extra nycklar har vi inte gett till någon heller.. Trodde att vi hade en hos Jens föräldrar men icke. Vi bytte ju ytterdörr för någon månad sedan och då också lås och efter det har vi inte delat ut några nycklar.. Så det vara bara att packa in barnen i bilen och hoppas på att mamma och pappa var hemma. Jag hade ju ingen telefon så jag kunde inte ringa.
Så nu har jag flyttat hem till mor och far igen. Tur att jag har en extra vagn här och tur att Jens inte skulle vara borta i en vecka eller något sådant. Han kommer som tur är hem i morgon =) så jag blir bara här två nätter =)

Gårdagens middag som intog hos mina kära föräldrar: Biff med dragonsås och potatisgratäng.



1 kommentar:

Lotta sa...

Nej vad jobbigt! Tur att ni kunde bo hos dina föräldrar iaf!