tisdag 2 november 2010

Hemma i mitt hus igen..

Idag har jag farit runt som en galning =)
Vaknade upp i mitt gamla flickrum, som efter att jag huserade där både varit min systers flickrum och min lillebrors pojkrum =) fast senast bör det ha varit min systers flickrum för det var väldigt rosa.
Det är iaf i det här rummet som jag och mina barn bott nu medan vi varit utelåsta.
Det blev frukost tillsammans med mamma eftersom hon var ledig idag, trevligt trevligt.
Efter frukosten så for vi till min mormor där vi fikade supergod äppelkaka och läste hemmets journal.
Efter fikat bestämde vi oss för att åka till birsta. Där shoppade jag loss lite till Wille.
Han fick en ny tröja och ny jacka och en halsduk. Och mormor köpte ett par nya Jeans till honom.
När vi shoppat klart i birsta så for vi in till stan där mamma köpte sig en ny jacka.
Vi var lite trött efter det så det blev inget mer stadsvandrande utan vi åkte vidare hem till min bror och hälsade på.
När vi hälsat klart så tog jag mina barn och drog till frisören där båda mina pojkar blev klippta och friserade.
De blev supertjusiga båda två. Jag tog mina nyklippta söta ungar och åkte till tågstationen för att hämta nyckeln och Jens =) för att sedan vända om och åka hemåt.. sätta den förbannade lilla nyckeln i låset och vrida om..
...ÄNTLIGEN HEMMA..
jag ska nog slänga in ett ordspråk här..
Borta bra
men
Hemma bäst.
För jag har haft det jätte trevligt med mina föräldrar dessa dagar men det är ändå jätteskönt att komma hem.

Dagens middag: PIZZA köpt på apolo här på ön =)

Inga kommentarer: