fredag 12 november 2010

Det gick ju bara fiint ju..

Det gick ju tokbra att ta bussen till Umeå.. Inga dikes körningar inte ens nästan. Raka spåret och vi blev bara ca 15 min sena. Svårare var det för mig att hitta till hotellet. Det låg ca 100 m från busstationen och jag såg hotellet när jag kom in till Umeå med bussen men sen när bussen snurrade in sig på terminalen så hade jag inte en aning om vart jag skulle ta vägen. Så jag fick en halvtimmes promenad runt i centrala umeå ( eller centrala det har jag inte en aning om det är jag vet ju inte var jag var men ja vid bussstationen och runt där iaf) innan jag hittade till
O´learys och hotell dragonen.
Mitt lokalsinne är kass när vi flyttade till Alnö så tog det ett bra tag innan jag lärde mig att hitta inne i vihaga. Alla hus såg ju likadana ut så jag hade inte en aning om vilket håll jag skulle.

Idag har jag packat och packat och hmm.. packat.. Ha ha ja men det är faktiskt så, det är det jag gör nu och fram till på torsdag då flyttlasset går.. Sen kommer dagarna bestå av att packa upp, packa upp och ja skräll packa upp..
Eller nu ljög jag lite jag ska faktiskt ta en snabb tripp till funäs också på tisdag och onsdag nästa vecka om jag nu hittar dit..

Middag: kyckling, ris och paprikasås. gott? Nja.. Kyckling är väl ingen favorit och inte ris heller och paprika nja.. men men..

Nu blir det iaf lite gott vin..


Inga kommentarer: