tisdag 30 november 2010

Kalender

Min man är världens bästa. Så sjukt omtänksam och rolig och underbar, tänk att jag lyckades välja så rätt. Han är bra på allt =) Han kanske inte är den händigaste snickar pellen men det gör inget för det är inte jag heller =)
Och när andra gnäller på sina hopplöst oromantiska karlar eller sina män som inte ser att det faktiskt behövs dammsugas någon gång då och då, så kan jag inte instämma. Jag får säga - inte för att jag vill skryta men min man han gör det, han ser att det måste städas och han kommer hem med en blomma en present eller något annat skoj då och då.
Idag kom han hem med denna till mig så att jag ska ha något att se fram emot dagarna fram till jul.
En Adventskalaender från The body shop:
Hur sött är inte det.

Frågan är väl snarare vad han ser hos en slarvmaja som mig..?
Jag hoppas att jag har något som får honom att stå ut med mina fel och brister.. Jag är ju iaf för det mesta glad  det är ju alltid något =)



Inga kommentarer: