söndag 31 augusti 2008

God Morgon

Yes jag klarade det. Och faktiskt så gick det bättre än jag trodde.

Jag jobbade ju till 03:30 i fredagsnatt jag fick vara i JP så jag kände mig ganska hemma. Jag kom hem vid 4 tiden och klev upp igen 07:45 och åkte med och tittade på William när han spelade fotbolls cup. Vi kom hem igen vid 15 och då bäddade jag ner mig i 2½ timme medan Jens tog hand om barnen och lagade mat. Sen var det dags att bege sig till jobbet igen och jag kan lova att jag tvekade starkt på om jag skulle ta mig igenom natten. Men väl på jobbet så gick det riktigt bra jag började med att fummla lite, tappa något glas och så men efter en stund så var jag på g och höll ut ganska bra hela natten.
När jag kom hem var Jens vaken. Dante hade inte klarat den här natten lika bra som fredags natten. Han hade vaknat och skrikit ungefär varannan timme sen kl 22:00, stackarn.
Jag tog Dante och la honom brevid mig och sen sov vi gott resten av natten. Sen vaknade nog barnen vid 07:30-8:00 någonting men då var Jens så gullig och klev upp fixade frukost och tog med sig dem ut och lät mig sova till nyss.. Då jag vaknade av mig själv.

Nu ska jag vänta in min älskling och mina två älsklingar som jag älskar mest i hela världen.

2 kommentarer:

Emma sa...

Visst uppskattar man dem lite extra mycket när de gör sånna saker:) Som att låta en sova när man faktiskt behöver det :)

Emma sa...

Lycka till på nya jobbet idag nu då :)