torsdag 8 januari 2009

Drömfest..

Det var en så vansinnigt lyckad kväll med en så rolig och trevlig och underbar fest och alla var där. Varendaste en av mina vänner som jag någonsin haft under hela mitt liv. Alla gamla kompisar från dagis och skolan och högstadiet och gymnasiet och gamla jobb. Alla hade något trevligt att berätta om sin vänskap med mig och stämningen var på topp hela tiden. Vi åt och drack och pratade massor av gamla minnen och firade att jag blev hela 28 år gammal. Det var verkligen årets fest och jag vaknade på världens bästa humör.

Mmm nyckelorden var att det var en drömfest och att jag vaknade lycklig. Det var festen i mina drömmar men det gör inget för den var så sjukt lyckad. Jag har aldrig varit på en så bra fest. Det var ingen som var för packad och gjorde bort sig inget skitsnack eller annat tjafs utan bara så jäkla trevligt. Alla hade så trevligt. Den här festen var såklart bara en dröm men jag små ler så fort jag tänker på den. När jag vaknade i morse så började jag fundera på om jag inte skulle ta och bjuda mina gamla dagis och skolkompisar på bröllopet =) Jag insåg ganska snabbt att det bara skulle verka konstigt och dumt och de skulle förmodligen undra om jag är helt vrickad eller otroligt ensam. Ha ha..

Men fan vad mysigt det är att vakna när man har haft en sån härlig dröm.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt när man känner sig sådär glad när man vaknar efter en bra dröm. Jag tycker iaf att vi var riktigt duktiga som höll oss på en bra nivå hela kvällen ;)