söndag 4 januari 2009

Ingenting..

idag har jag inte gjort ett skit. Vi klev upp och William gjorde i ordning frukost åt oss jag konstaterade att det var skit kallt ute och bestämde mig för att denna dag spenderas inomhus. Efter frukost satte jag mig här för att börja planera lite inför vårt bröllop jag har ju lixom helt glömt av det den senaste tiden. Jag började knåpa ihop en gästlista samt vad vi ska ha på buffén så långt har jag ju faktiskt kommit tidigare också. Jag tror att jag kommit fram till ett datum också 1 augusti tycker jag låter bra.. Måste kolla med Jens också iof =) Men om det är ok så ska jag ta och boka kyrkan.
Jag försöker lösa det här med barnen också. Jag vill ju gärna ha barn med på bröllopet men som det ser ut nu om alla kommer så blir det ca 16-20 barn Ooops.. Det är ju värsta barnkalaset det. Nu tror jag iof inte att alla kommer att ta med barnen. En idé är ju att ha en barnvakt inhyrd så det ska jag nog försöka ordna. Sen får man nog bulla upp med pyssel tv-spel och film också.

Sången i kyrkan är klar den ska mina syskon få stå för vara sig de vill eller inte.

Sen har jag inte kommit längre med planerna trots att jag suttit här vid datorn hela dagen.

nu ska jag förflytta mig till soffan...

2 kommentarer:

Malin sa...

Spännande med bröllop, Grattis till er ;)
Många kramar & pussar

Anonym sa...

Kul att det går lite framåt. Säg till om du vill ha hjälp.. som tex. med alla trycksaker sen :)