söndag 18 januari 2009

Frågor

20 snabba frågor som jag snott av Alex


1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?

Ansiktet måste det ju vara då jag sminkar mig varje dag

2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

Oj jag vet inte något annat spännande land kanske, men annars är det lätt Göteborg. Ditt skulle jag gärna flytta imorgon om det inte vore för just familj, vänner och jobb.

3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?
Gå ut och äta och resa mer. Det är något jag saknar och önskar att vi kunde göra oftare.

4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?
Jag läser nästan inga bloggar för utom mina vänners.

5. Prenumererar du på någon tidning?
Har prenumererat på föräldrar och barn nu under Dantes första år.

6. Vad fick dig att börja blogga?

Jag tyckte att det var roligt att uppdatera mig i mina vänners liv genom dras bloggar.
Så då började jag blogga för att de skulle kunna uppdatera sig i mitt liv.

7. Har du några stora planer detta nya år?
Det är meningen att vi ska gifta oss.

8. Köper du helst "köpekakor" eller bakar du hellre själv?
Kakor blir det inte mycket av. Fast jag brukar iof slänga ihop någon kladdkaka lite då och då.

9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?
Någon Cancerfond

10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?
Eremit kräfta, marsvin, Katt och hund.

11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?
Framtiden bara för att tjuvkika lite

12. Vad är det mest onödiga du har köpt?
Oj det är nog mycket. Och just därför kan jag inte komma på en enda onödig pinal..

13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?
Matte

14. Har du några inplanerade resor det här året?
En sväng till Göteborg blir det iaf och säkert till Jönköping också.

15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)

1) Jag har prestations ångest
2) jag har inte klippt mitt hår på 1½ år. Nu ska det iaf bli gjort.
3) Det är ju bara min familj och mina vänner som läser här och ni vet ju redan allt om mig..

16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?
Nej har aldrig gjort men som sagt jag läser nästan inga bloggar.

17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?

Nej, hade jag haft råd att bara köpa märkes kläder så hade det säkert varit annorlunda nu får det duga med Gina tricot och vero moda.

18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?
8 år

19. Svär du ofta?
Ja mycket mer än jag borde småbarns mamma som jag är.

20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
Oj hemma i mitt hem tillsammans med mina tre favorit killar.

Inga kommentarer: