tisdag 6 januari 2009

Idag har v bara slappat och haft det skönt. Skönt att inte ha några måsten hela tiden. Vi har dock varit duktig och monterat upp grindarna så nu har vi grind både uppe och nere, så skönt. Jens har varit så duktig även om jag faktiskt fick hjälpa till med några fula men effektiva lösningar =)
Huvudsaken är ju att det finns en grind där.

Jag har även kollat på brudklänningar och gjort en lyckobudget för vårt bröllop. Jag vet att den inte kommer hålla men om jag låtsas att jag tror att den håller så kan jag ju fortsätta planera och le och vara glad.

Har iaf kommit fram till att hyra lokal blir billigare än att hyra partytält. För då tillkommer ju stolar bord porslin osv.. Sånt som redan finns i de lokaler vi kollat på. Måste kolla om det är någon som känner någon också så kanske man kan få det ännu lite billigare. Vi har ett stort problem dock och det är hur vi ska ta oss från kyrkan till lokalen, jag vill inte att alla gäster ska köra bil.

Jag har hosta också skit jobbigt har knappt kunnat sova inatt pga den där j-a hostan. Och så fort jag lyckats somna och sluta hosta ja då har Dante vaknat och hostat och gnällt. Nu vill jag att vi ska få bli friska hela bunten.

1 kommentar:

Anonym sa...

KÄnner lika, vill att vi ska bli friska hela bunten NU!!