lördag 3 januari 2009

Utmaning

Utmanad av Emma

4 av mina favoritprogram på TV
Grays anatomy
Project runway
Öhh.. hm..
Miami ink
Csi

4 saker jag gjorde igår
Jobbade
lagade tacopaj med min son
Spelade spel på zylom
Jagade Dante i trappan

4 saker som jag ser fram emot
Ett underbart liv tillsammans med Jens och våra barn.
Att det lugnar ner sig på jobbet
Vårt bröllop
Värmen

4 av mina favoritrestauranger
Vi har ju knappt varit ute och ätit något sedan William föddes.
Så det mest sanna vore ju att säga:
Ö-grillen
Pizzeria riviera
Max
kina i blåhuset =)

Nu brukar ju jag vilja säga att jag älskar att äta på fina och bra restauranger och att jag då gärna betalar det där extra för att få det riktigt bra... Meeen som sagt kommer vi ut en gång om år så är det bra så att kalla någon favorit restaurang vore ju helt tokigt.
I´ll barone var riktigt bra en gång i tiden..Nu finns den ju inte längre.

4 saker på min önskelista
Lite mer pengar skulle sitta fint.
att vi får må bra och vara friska hela familjen.
En utlandsresa för hela familjen till något varmt land.
Att någon kom hit och löste mitt problem med grinden.

4 personer jag utmanar:
Anna
Sandra
Greta
Malin

Inga kommentarer: