onsdag 14 januari 2009

Osocial.. Tjejkväll snarast..

Japp det har jag blivit helt utan att jag haft en tanke på det. Jag tycker ju att jag har bra koll på mina vänner men det är ju bara för att jag läser era bloggar.. Vi har ju för fasen inte träffats sen ja när då, jag kommer inte ens ihåg. Jo jag kommer ihåg att jag var och fikade med Malin i tisdags det var väldigt trevligt, det måste vi göra om snart. Men annars så var det sjukt länge sedan så vad säger ni ska vi göra slag i saken och hitta på någon tjej grej. Jag röstar för bowling och mat på Olerays om det inte har gått i konkurs. Nästa helg kanske? Eller nästa? När kan ni? Någon som har något annat förslag?

3 kommentarer:

Brummagumman sa...

Hjortron var en bra tanke :) Skitsvårt att bpde planera och beräkna pengar tycker jag, man har ju liksom dålig erfarenhet av att göra det här ;) Vi har inte bokat kyrka (mest för att vi inte kan bestämma oss för vilken) men 8/8 är det tänkt iaf.

Och så föreslår jag fredag den 30/1 för då är jag hemma :) Lördagen är dessvärre vigd åt en pappa som fyller 50 och en gammel-mormor som fyller 102..

Anonym sa...

Jaghar barnen till veckan men helgen efter det är jag helt klart på :)

Anonym sa...

Åh, bowla! Jag kan hänga på tjejkväll om jag får. [;