tisdag 10 juni 2008

Det blååser idag..

En riktig blåsdag är det idag men annars så skiner solen och himlen är blå.
Dante börjar bli frisk nu, lillprinsen min. Han har snorat och svettats och ögonen har runnit men nu verkar han frisk och kry och feberfri.

Idag har vi varit med min mamma på birsta, hon har köpt gardiner och gardinstänger och gardinringar. Jag har köpt, ingenting. Sen åt vi lunch på drakenglass dock inte glass utan någon smarrig varmmacka med ost och parmaskinka och till detta blev det en coca cola.
Det var väl dagens mest spännande händelser annars har jag bara tvättat och hängt ut tvätt i blåsvädret (hoppas den inte blåser bort).Diskat och då menar jag att jag plockat i och ur diskmaskinen.
Jag har även flytt från en neongrön stor (iaf enligt mig) spindel som kom klättrande på min axel. Usch och fy det var äckligt, jag skrek så jag halvt om halvt skrämde ihjäl mina barn. jag borstade bort den och hoppade runt här inne på kontoret så den försvann dock vet jag inte vart sjutton den tog vägen. jag slängde alla mina kläder i tvätten och hoppade själv in i duschen. Nu är det iallafall inte på mig det vet jag.

Nä nu ska jag gå och förbereda lite middag.. Lövbiffsgryt6a och bulgur tror jag det blir eller kanske pommes.. ja ja något sånt iaf..

Inga kommentarer: