fredag 6 juni 2008

Go kväll Sverige

Oj oj oj vilket härligt väder vi har och har haft hela veckan lång, känns ju nästan som om man vore i utlandet. Jag håller mig utomhus och lapar sol hela dagarna och lillplutten min försöker jag ha i skuggan så gott det går. Han har lärt sig att dricka ur flaska nu, vilket är toppen nu när solen är så varm och lillen behöver vätska. Tidigare låg han bara och bet på flaskan men nu så har han fattat galoppen och suger så duktigt på nappen.
Idag har vi varir och hälsat på en kompis till mig och hennes lille son så Dante har fått snacka lite med någon i sin egen ålder, dock så var inte den andra bäbisen lika förtjust i att snacka med Dante men snart så kanske...
Vi var iaf ute och promenerade runt i nolby med våra vagnar och svettades i solen, sen så gav hon mig en lektion i trädgårdsblommor och träd då jag har noll koll. Jag vet ju knappt om det är äpple,päron eller plommon träd vi har på gården =) Fast jag är rätt säker på att det nog är äppelträd alla tre. Sen är det nog bara ett träd som ska vara fint för det är litet och har jätte rosa blommor och sen är det är 5:e som också är rätt litet och säkert relativt nytt och jag tycker det verkar som om det är typ taggar på det, som en krusbärsbuske på stam ha ha.. ja ja vi får väl se om det kommer någon frukt på det eller om det också bara är ett träd som ska vara "fint".

Nej nu ska vi hela gänget jag, Jens Wille hans kompis Jacob och Dante ta oss en promenad till Ö-grillen för att köpa glass smarrigt värre ..




Inga kommentarer: