torsdag 12 juni 2008

Vad du är grym !

Tackar tackar.. Jag måste ju berömma mig själv när jag varit så duktig som jag har varit idag.
Efter maten tog jag mod till mig och gav mig på Williams rum. Vi sorterade legot och alla starwars, bionicle, pokemon, gormitis och turtles gubbar. Städade ut gamla gosedjur som nu hamnade på Dantes rum, och alla spel ställde vi ut i barnens vardagsrum. Vi sorterade även ut de barnsligaste böckerna och skickade in dem i Dantes rum. Jag skriver Vi men om sanningen ska fram så hjälpte inte william till speciellt mycket, han lekte mest med alla saker han hittade. Men men han var ju där iaf. Det vart väldigt fint iaf, William tyckte det såg ut som om han fått ett helt nytt rum.

Imorgon är det skolavslutning och student, då ska vi först till kyrkan och titta på Williams allra första skolavslutning sen ska vi vidare hem till syster för att fira hennes student.

1 kommentar:

Anonym sa...

KLart du är grym gumman :)Jag är också det.. har nämligen kapat hela gräsmattan nu för första gången i år. Liite kämpigt då det var så långt!! Men nu är det klart :D