måndag 16 juni 2008

En dag av stress...

Jag gör inte mycket på dagarna, men när jag väl har något inbokat så har jag hur mycket som helst på samma dag. Varför blir det så tro? Dålig planering kanske.

Vi sov över i stugan efter pappas 50 års fest, det var premiär natten för oss, ganska kallt var det också. Åt stor frukost (resterna efter gårdagens buffé) tillsammans med hela familjen. Efter det vart det kaffe och tårtan som också blev över ,Mm smaskigt.. Sen gick jag och Dante och la oss i syrrans stuga och sov lite, så så j-a stressig var kanske inte min dag ändå, men man måste ju få tid att sova också.
Vi åkte väl hem vid halv ett tiden och jag och Dante gjorde oss iordning för att åka och träffa Linnéa och hennes lilla flicka i birsta. Vi träffas ju inte så ofta då Linnéa bor i göteborg och jag i sundsvall så det blir väl ett par gånger om året kanske. Nåväl vi kom till Charm i birsta typ kvart över ett och halv tre hade jag bestämt att jag skulle hämta upp en annan kompis i nolby eftersom vi skulle gå på ett me and i party. Typiskt mig.
Ja ja jag hann ju träffa Linnea och hennes dotter och Sara (en kompis till Linnnéa som jag också umgåtts med när vi var små) i 45 minuter iaf.
Sen bar det av mot Kvissleby för lite shopping av me and i kläder =) Jag köpte en tunika till mig och 5 hemliga plagg var till barnen. Hoppas på fina kläder annars får jag väl göra lapptäcke av dem eller nått =)
Efter härlig shopping och väldigt gott fika så bar det av hemmåt igen då Wille skulle vara på fotbollsträning kl 17:45.
Det är ju jättehärligt att stå på sidan och titta på i regnet i 1 timme och 15 minuter.... NOT....
Hungrig var jag också...
Jag kröp ner i sängen klockan åtta.

Nå väl idag är det sol och idag har jag inget planerat.

Inga kommentarer: