tisdag 24 juni 2008

-Jag vill åka på semester igen ,,

William kommer och talar om för mig att han vill åka på semester igen.
-Vart vill du åka då? frågar jag.
-Till Härnösand

Ha ha.. ja det blir ju en trevlig semester det, lagom lång om inte annat.

Ja ja.. nu är det dags för mig och Dante att gå och lägga oss, Dante är trött och grinig och jag är bra trött jag med.

William har ju sommarlov och har fått för sig att då måste man vara vaken halva natten så vi får väl se när han somnar. Jag tror att han kommer gå och lägga sig han med strax efter att vi krypit till kojs.

När jag läste upp detta för William så svarade han med : Tror du ja!

Nej nu ska jag inte skriva mer för imorgon är en annan dag och då ska vi gå på Drakborgen med Malin och Ella.

Natti natt

1 kommentar:

Emma sa...

Hahaha, ni är sååå välkommen hit på semester om ni vill :D