måndag 23 juni 2008

REA

Imorse när jag slog mig ner vid frukostbordet med tidningen så såg jag att det verkar som om det är rea i varenda affär istan idag. Nice, för jag och Jens har planerat att åka in till stan idag, han ska fixa nått med jobbet och jag tänkte bara strosa runt. Det var till och med rea i lampaffären (hmm vad heter den nu ju ljuspunkten tror jag) där vi tiodigare i år hittat en lampa som vi vill ha i matrummet, hoppas den finns kvar för då blir den köpt idag.

Sen såg jag även att Gina tricot hade rea, vilket kan betyda några nya klädesplagg till lilla mig. Det är lixom lagom prisklass för mig på gina och om de har rea så kanske jag till och med har råd att köpa några plagg istället för bara ett. Och kläderna är ju helt ok basplagg, bara man inte köper några plagg med knappar för då måste man sy fast dem ordentligt själv innan man börjar använda dem.

Kom på att det var länge sedan jag träffade Malin och lilla Nova nu måste verkligen ta tag idet.
Ska försöka komma ihåg att ringa henne i veckan.

Nej nu ska jag hälla i mig mitt morgon kaffe. Och kanske försöka sminka mig lite innan det bär av mot stadens gator och torg. Hmm undra om jag kan få min kära sambo att bjuda mig på lunch, jag är ju fortfarande väldigt sugen på kinamat =)

Inga kommentarer: