torsdag 21 augusti 2008

Bloggskugga

min blogg gnista har slocknat. jag har ingen lust och när jag skriver något så känns det mest som ett påtvingat dagboksskrivande. Det var inte så det var tänkt. Klart jag skriver om dagarna och vad som hänt för det är ju mitt och mina vänners sätt att uppdatera oss i varandras liv. Men nu den senaste tiden känns det mest som att jag rapporteterar, typ jag har gjort det och det och det tack och hej.

Äh jag kommer säkert återfå min blogglust bara solen skiner lite. Men tills dess så kan det vara så att min blogg hamnar i bloggskugga. Tillfällig vila.

En sista rapport då till mina vänner som vill uppdatera sig i mitt liv. Dante blir 7 månader i dag och han har förvandlats till en vilde. Han klättrar i trappan, gömmer sig för mamma på de mest konstiga ställen, reser sig upp vid bord och soffor och sånt, och så har han fått sin första tand.


Mitt charmtroll har ätit plommonpuré

2 kommentarer:

Emma sa...

Jahapp.. ja.. vi får väl börja ringa varandra igen då :P

Malin sa...

Blogg vila nu? När jag precis har hittat hit till dej ;) Nä, nu är de bara att börja skriva igen BEJB!
Tack för idag, så mysigt att träffa er!
Många kramar från oss! Pussar från Nova till Dante