tisdag 5 augusti 2008

Söta lille kille




-Mmm rostat bröd, smaskens!


Min lille kille tar sig runt överallt nu och river huset. När han åker runt i sin gåstol är han rena marodören. Förra veckan rev han ner min jättestora blomma så det låg jord och stenar över hela golvet och dagen efter hängde han på ett element så fästet på det gick sönder.. Söt kille min..

Kryper gör han också eller kanske inte kryper men han drar sig fram och drar ner mina gardiner. Och han älskar att plocka ur den här tyngdpinnen man har till panelgardinerna, den vill han leka med och den är ju inte alls farlig att leka med för en 6 månaders pojk.




3 kommentarer:

Emma sa...

Åh, vad söt han är. Jag måste komma nån dag? När ska ni till Stockholm då? Skönt att komma bort ett tag :) Är ju bara en vecka kvar nu innan vi far :D

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Emma sa...

Haha, har du också kokat saft? :D
Har vi blivit tanter nu??