fredag 29 augusti 2008

Bättre

Jag tror det börjar bli bättre, jag är iaf på bättre humör och Dante och Jens sover.
När de vaknar ska jag vara en snäll och go ängel som dom inte kan låta bli att älska. Vet inte varför jag är en sådan humör häxa nu jag kanske är i klimakteriet eller nått, jag fyller ju trots allt 27 om en månad typ.

Jag har iallafall gjort lite nytta idag. Jag har vikt all tvätt i sovrummet (så nu ser inte vårt sovrum ut som en tvätthög längre). Sen har jag varit duktig och rensat ur pojkarnas garderober på alla urväxta kläder och städat i dem och gjort fint. Upptäckte att Wille behöver påfyllning i sin så han och jag får nog ta oss en liten shoppingtur någon dag.

Undertiden som jag gjort detta så har Jens och Dante städat på nedervåningen och dammsugit så nu är det fint här nere också. Jag tänlte ta och gå ett varv med svabben sen bara.

Dagens middag blir något med kantareller då jag inhandlat detta men inte gjort något av dem. Men ännu vet jag inte vad, någon viltgryta kanske. Fast jag har ju ingen viltkött =). Men det finns nog något från en vild ko i frysen det funkar ju det med.

Inga kommentarer: