söndag 17 augusti 2008

Grattis William 7 år idag


Tänk att det är 7 år sedan han föddes nu, 7 år och en timme om vi ska vara exakt. Så just nu för 7 år sedan så blev jag sydd =) och jag var nog hög av lycka.

Vi började dagen med att sjunga för William och ge honom ett paket på sängen. Sen åt vi frukost och efter det begav vi oss till affären för att köpa ingredienser till baket. Jens bakade bullar och jag tårta, tårtbottnar och allt. Jag har ju alltid trott att det var svårt att göra tårtbottnar men det är det ju inte och det är väldigt mycket godare. Vi köpte jordgubbar till tårtan 35 kr litern men vad sjutton nu är det ju slut på jordgubbs säsongen så nu kan jag ju inte bli arg bara för att det är dyrt. Jacob sov här så William och han roade sig med legobygge och monstertruck kastande medan vi stökade i köket. Dante höll koll på storkillarna dom var ju bara för häftiga.
kl 14:00 kom hela tjocka släkten och det blev paketöppning och fika. William fick en massa roliga saker bla walkie talkie av mormor och morfar som han och Jacob genast skulle testa. Star wars lego, skate skor (sådana med hjul under hälen) och en massa annat.

Nu är alla mina pojkar på Williams fotbollsträning så jag ska passa på att njuta av lite egentid..

Inga kommentarer: