onsdag 27 augusti 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Emma där jag ska avslöja 5-7 udda eller märkliga saker om mig själv. Självklart antar jag utmaningen.

* Jag har öronvax fobi. Vilket betyder att jag trots att jag inte vill tittar in i folks öron och om det då är vax där så blir jag sjukt illamående.

* Jag tror på spöken (inga lakan spöken dock)

* Jag har en mapp med över hundra kort på bara mig själv som jag knäppt själv och på nästan samtliga har jag en speciell min den berömda plutiga spegelminen. Jag antar att jag själv tycker att jag ser bra ut när jag plutar =)

* Mitt sovrum ser ut som en tvätthög 23 dagar av 30.

* När jag var yngre hade jag svårt för ögon på gosedjur och leksaker (jag tror att jag tyckte att de stirrade på mig)vilket resulterade i att jag ofta petade ut, målade över eller förstörde deras ögon.


"Bloggare som blir "tagna" ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information".
Antar ni utmaningen? Här kommer min "passning" till:

Hmm.. känner ju tyvärr inte så många bloggare
men jag skickar den vidare till

Sandra
Malin.L

1 kommentar:

Malin sa...

Självklart antog jag utmaningen!!
=)