måndag 11 augusti 2008

Måndag

Det är måndag idag och jobbångesten jag hade igår har lagt sig lite. Igår kändes det på något konstigt sätt som om jag skulle börja jobba idag och det ska jag ju inte det är ju trots allt tre veckor kvar. Åhh vad jag ska försöka njuta dessa veckor och ta vara på dagarna. Men sommarvädret är som bort blåst. Jag hoppas verkligen att det blir finare väder snart igen för jag är inte redo för höst redan.
Idag ska vi iaf kolla på utemöbler förhoppningsvis så är det massor med rea och jättefina möbler troligtvis är så inte fallet men hoppas kan man ju. Tänkte åka till någon färgaffär idag också och kolla på färger till vårt hus. Det ska ju som sagt målas om men i vilken färg? Vi vill ha vitt runt fönstren det är allt vi vet. Huset har ju gult tegel på sidorna så färgen måste ju gå ihop med det och det är det som gör det så svårt tycker jag. Tipsa mig gärna om ni har några ideér.
Huset ser ut så här

Inga kommentarer: