torsdag 14 augusti 2008

Stugan

Hela dagen har vi tillbringat ute i stugan. William hade med sig en kompis och de var tom ned till stranden och badade, det var nog svin kallt. Jag passade på att städa lite på tomten, för det står stolar och grejer precis överallt. Jag städade i paviljongtältet som i sommar mest fungerat som skrotupplag, och på nya uteplatsen där det stod miljarder stolar och grejer och nere vid vår lilla stuga. Fint blev det iaf överallt nu är det bara utanför min brors stuga som det är en enda röra, då de har oljat altangolvet där och alla möbler står ute på gräsmattan huller om buller. Jag försökte mig även på att röja lite på bron och ute på verandan, ett halv hjärtat försök men lite bättre blev det ju.

Dagens mat: Spagetti och köttfärssås.
Koppar kaffe:1

Inga kommentarer: