onsdag 27 augusti 2008

Project Runway

Jag är helt fast i detta program och missar gärna inte ett avsnitt. Jag har missat kanske två av hela säsongen och det var när vi var i sthlm och någon annan gång.. Som tur var så visade de ett project runway maraton på 3:an i lördags så jag kunde se alla avsnitt igen plus att jag då fick se de avsnitten jag råkat missa.. Wehii ..
Nåväl ikväll är det de sista två programmen så då hoppas jag att mina barn sover gott så jag kan få sitta helt ostörd i soffan framför tv:n.
Min favorit Sweet P åkte dock ut förra veckan men det gör inget för programmet är lika bra ändå. Jag vet inte riktigt varför hon var min favortit då för hon gjorde ju inte finast kläder men jag gillade hennes personlighet.

4 finalister ska bli 3 och sen ska 3 bli 1 och sen vet inte jag vad jag ska göra på onsdagkvällarna framöver.

Nu så ska barnen badas och stoppas i säng sen ska mannen pussas och placeras framför datorn. Sen så ska jag sträcka ut mig i soffan och bara mysa av en låång kväll framför tv:n det är ju två sex and the city avsnitt sen efter project runway finalen. Najs najs....
Kanske ska jag lyxa till det med popcorn till och med eller lite lyxchoklad som jag och Jens köpte idag på spikarö karamell och pralin.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag älskar Project Runway!
Har följt varje säsong slaviskt. Tycker fortfarande bäst om första och andra. Om alla säsongerna gavs ut på dvd boxar som tvserier så skulle jag köpa dom.
Vem tror du vinner? Jag hoppas att det blir Qristian eller hur det stavas. Han har varit min favo hela tiden.

Ha en trevlig kväll!

Emma sa...

Du har blivit utmanad på min blogg :)

Anonym sa...

Hura!
Vi hade rätt!
Underbart!