onsdag 27 augusti 2008

I´m back♦

På begäran av alla mina (2) läsare så är jag tillbaka från blogg skuggan.
Jag ska försöka mig på hela 2 inlägg i veckan.

Först och främst måste jag be om ursäkt till Malin.L för att jag inte dök upp på babysången som jag lovat. Fy på mig. Min ursäkt är att Emma dök upp (oplanerat men ändå väldigt trevligt) med sin lilla hund och ja det körde ihop sig lite. Sen är ju inte jag någon babysång mamma och har lite svårt för sånt där men jag ville hemskt gärna träffa dig och lilla Nova såklart. En offentlig ursäkt till dig från mig och jag hoppas att du inte hatar mig.



Jag har nu 3 lediga dagar kvar nu innan jag börjar jobba. Shit..
Min sista lediga helg innan jobbet drar i gång tillbringar jag på ett av mina "gamla" jobb. Jag ska jobba en hel helg på casa och nu är det riktiga pass inga korta fjösiga pass som jag gjort i sommar på 4 timmar utan det blir från typ 20:00till 03:30 .. Ha ha jag kommer gå omkring som en zombie efter kl 23 typ :) Well well det fixar sig nog, det blir ju några extra slantar i fickan iaf.

På Måndag börjar jag på mitt nya jobb. Jag tror det kommer bli kul jag har varit där och träffat mina arbetskamrater och de verkar vara trevliga. Jag fick iaf inga konstiga vibbar utan ett ganska bra första intryck av alla som var där.
Vad jag gjorde för intryck vet jag inte men jag hoppas att de tyckte att jag var trevlig för det är jag.

Min lilla son har nu kommit på att i trappan är det rolig att klättra. Vi måste verkligen skaffa en grind. Vi vill ha en kiddy guard en sådan som är som en rullgardin som man drar ut. Den verkar smidig och tar inte så stor plats men den är dyr 749:- och vi måste ju ha två. Vi försöker hitta dem begagnad på blocket eller nått men det verkar svårt. Jag tycker att jag är på hugget så fort jag ser en ändå är dom alltid redan sålda. Så det får väl bli nya svindyra istället för en grind det måste vi ha.


Dagens rätt: Kycklig tacos alltså tacos fast med strimmlade kycklingbitar istället för köttfärs.

Jag har även försökt att placerat min blogg i
Sundsvall
på bloggkartan.se

3 kommentarer:

Emma sa...

Härligt med lite att läsa :)

Malin sa...

Ursäkten är godtagen, synd bara att ni inte kom! *ler* De var jätte mycket många barn där :) Vi var där ganska länge & Nova kröp omkring för fullt!! Hatar inte dej bejb ;) Kanske vi hinner ses nåt innan du börjar jobba? Kramar!
Förresten kul att du börjat blogga igen :D

Brummagumman sa...

Welcome back :)