måndag 14 juli 2008

28 år idag

Idag fyllde min sambo och älskling hela 28 år, herregud han som jag är ju bara barnet.
Jag och William gjorde iordning frukost på sängen åt honom och så fick han öppna sina paket. Sen började stöket i köket. Jag bakade tårtbottnar i långpanna och sen bakade jag bullar. Jens fick äran att städa övervåningen tillsammans med barnen. Sen gjorde jag iordning potatisgratäng och rostade rotfrukter, fetaost cremé och vitlökssmör och marinerade kycklingen. Ja det var typ allt jag gjorde idag stog i köket mellan 12-17 =) allt tar ju sin lilla tid. Sen var det bara till att hoppa i duschen innan alla gäster kom. Sen var det bara att äta tills man stoknade =) Nu är jag iaf jättetrött och ska ta och joina min älskling i soffan.

1 kommentar:

Emma sa...

Oh, grattis till Jens såklart:) Och hur unga vi än är jämt, så ligger ju våra karlar alltdis steget före.. det känns bra :P :D