torsdag 3 juli 2008

Torsdag

Ikväll ska jag jobba, usch jag är redan nervös inte inför jobbet såklart men inför att lämna min lilleprins hemma. Jag vet ju att det kommer gå bra för han är ju hemma med sin far och bror men ändå så gnager det lite i mig. Han äter ju inte någon välling heller men jag har köpt ersättning som Jens ska testa ge honom idag annars får han äta gröt. Jag ska ju bara jobba 4 timmar så ätar han innan jag åker så är det ju lungt.

Idag hade vi tänkt åka ut till stugan och bada lite men nu är det inte så soligt längre så vi får väl se hur det blir med det.

Mitt saknade me and i plagg kom idag också, jippi. Det blev en skitsnygg (tycker jag ) body med husvagnar iof så har jag redan en sådan men det är i stl 62-68 och denna var i stl 74-80 så jag behåller den.

Jag var ju på arbetsintervju förra veckan också, det gick faktiskt ganska bra. Han var trevlig och jobbet verkar vara skoj. Han ringde igen idag och jag ska dit på en andra intervju/träff/test på måndag. Lite nervös är jag, det är ju skit bra med ett nytt jobb som jag inte behöver köra över 5 mil om dagen till och ett jobb som jag är säker på att jag kommer trivas på. Men om jag skulle få det så börjar jag jobba nu i september då är ju dante bara 8 månader. Ja ja Jens kommer att vara pappaledig isf men åhh vad svårt att lämna ifrån sig min prins hela dagarna. Det kommer helt säkert gå bra om det nu skulle bli så det blir nog bara superjobbigt den första veckan eller så.

Nej nu ska jag gå och göra en fläta i mitt hår och sen ska vi nog göra ett försök att åka till stranden ändå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Malin! Tänker du inte på mig när du söker andra jobb!? :P Nerå, förstår att det skulle va skönt med kortare resa, det skulle jag också vilja ha. [:

Emma sa...

Forfarande supenyfiken på vad de är för jobb:) Du får ringa eller sms:a vad det är :) Kramis