söndag 20 juli 2008

God Morgon

Efter att Dante har försökt att vecka mig sen sju så har han äntligen fått mig att kliva upp. Jag var så trött så jag ville verkligen inte jag gav honom bröstet istället så han har typ snuttat sen han vaknade vid sju tills jag äntligen gav upp vid strax efter nio. =)

Igår var vi hemma hos Emma och Johan och åt jätte smarrig middag. Jag och Jens åt som om vi inte ätit på dagar, så gott var det.
Jag hade med mig syrrans dotter Tanya också så att hon kunde få leka med lite barn. Super trevligt hade vi iaf, fast Dante var lite kinkig.

Nu ska jag åka och jobba usch och blä jag ska öppna JP vilket jag inte har någon större koll på hur man gör men det löser sig =)

2 kommentarer:

Emma sa...

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaliiiiiiiiiiiiiin!!!! Kan ju inte uppedatera mig på dig nu ju!! :)

Emma sa...

Grattis på namnsdagen! :)