lördag 12 juli 2008

En ruskig lördag

Och då syftar jag på vädret. Fy vilket väder, i morse regnade det så jag trodde taket skulle gå sönder och åska gjorde det också. Nu är det bara grått och blött ute, inget mysigt sommar väder alls.
Så vad gör man då en dag då man helst inte går utnför dörren?

Jens han bakar bröd, tre olika sorter.
Visst är han duktig.

Själv har jag inte gjort ett skit idag =)
eller jo jag tog med mig barnen och åkte på barnenshus där vi köpte present till en klasskompis till William, det är nämnligen kalas idag. Jag köpte även en liten nappflaska till Dante en sådan med ett hål imitten som är lätt för honom att hålla i själv. Sen gick vi till kalaset i regnrusket iklädd stövlar och regnjackor eller ja nästan William hade iaf det på sig, själv hade jag foppatofflor och uppvikta jeans (funkar lika bra som stövlar) och Jens jacka som säkert tål regn bättre än min iaf =) .
Två timmar senare hämtade jag honom på kalaset denna gång hade det dock slutat regna. Med mig hem fick jag även ett barn till så nu sitter de och spelar tv-spel och jag sitter här och Dante sitter på golvet och leker med ett lock.

Nä nu ska jag slösurfa lite.. Sen är det nog dags att börja med maten. Fisk blir det mer än så vet jag inte ännu.

1 kommentar:

Emma sa...

Hello:)
Jag är nog en aning förvirrad. Såklart är det juinte jag på bilden, det är ju leija :P hahaha!

Och kusinen är en hona:P

Och sen fick jag veta att det var 4 år sen jag träffade henne inte 6 :D