onsdag 30 juli 2008

En snabbis

Nu är jag hemma en snabbis för jag har skjutsat Jens till en arbetskompis där de skulle ha vinprovning =)

Jag ska dock inte vara hemma länge utan tänkte snart åka tillbka ut till stugan. Det är ju så skönt att vara där ute nu när vi har sånt fint väder. Det är bara att dra på sig badkläderna och gå ner till stranden precis när som helst. Är man hungrig så går man upp och käkar och sen kan man gå ner igen, hur skönt som helst. Idag så åkte vi båt med Jens föräldrar åkte ut till spikarna och åt smaskiga räkmackor på hamnstugan, det är verkligen hur mysigt som helst där ute.

Nej nu ska jag ta och packa in mig och Dante i bilen och fara ut till de andra och kolla om vi ska göra någon mat idag.

2 kommentarer:

Emma sa...

Mysigt det låter som ni har det :) Vi måste komma ut och leka med er nån dag :)

Emma sa...

Hm, har du tagit semester helt från bloggandet nu gumman? :)